En vecka med ny t9
Alla ord man lagt till i t9 har försvunnit. Bara att börja om på ny kula och lägga till ofta använda ord.
I mina ord har jag lagt in följande ord senaste veckan. Tydligtvis mina favoritord...
Alfs, brorsdotter, FFS, Gislaved, ingress, jävel, jävla, knata, kuk, lullig, najs, masse, meh, mejl, okq8, nope, satan, skit, softa, Sork, sorry, vafan, tjena, tjenis, trallande och WTF
Själv är jag chockad över att asaballa, knullra, stoopid och plattnacke inte blivit inlagda än, men det kommer nog.
(för eventuella lirare som inte vet vad t9 är och varför det är det: Allvarligt talat, det är 2007...)
I mina ord har jag lagt in följande ord senaste veckan. Tydligtvis mina favoritord...
Alfs, brorsdotter, FFS, Gislaved, ingress, jävel, jävla, knata, kuk, lullig, najs, masse, meh, mejl, okq8, nope, satan, skit, softa, Sork, sorry, vafan, tjena, tjenis, trallande och WTF
Själv är jag chockad över att asaballa, knullra, stoopid och plattnacke inte blivit inlagda än, men det kommer nog.
(för eventuella lirare som inte vet vad t9 är och varför det är det: Allvarligt talat, det är 2007...)
Kommentarer
Postat av: ebba
Du har inte något bra boktips? I sådanafall får du gärna rekomendera den i min blogg! :) Tack!
Postat av: moitz
Jaha... T9 är beteckningen på 2007. Då fick jag alltså en dotter T9-01-12? Coolt. Dock begriper jag inte varför 2007 stavas T9... Illuminera mig, Junker Richiebald.
Postat av: R
Din ordvrängningstalang imponerar mig Moitzen... Du borde bli journalist så väl du vinklar mina avsikter...
Din dotterr är född tvåkåsju-01-12...
Smartypants
Postat av: einstein
T9? jävla teknikfreak.
Trackback